PROFESSIONEEL CONTACTCENTRUM: ALTIJD EN OVERAL

Kenmerken

Door Anywhere365 te synchroniseren met Skype for Business (voorheen Lync) maakt u werken gemakkelijker en krijgt u extra functionaliteit.

Eenvoud

De integratie met andere apps in het bedrijf verloopt zeer gemakkelijk. Anywhere365 helpt uw verkoop- en projectteam om langetermijnrelaties met de klant op te bouwen.

Toegankelijkheid

Anywhere365 is ook beschikbaar voor smartphones. Zo kunt u 24/7 reageren op klantvragen: ‘s avonds, in het weekend en tijdens vakanties. Maak het werk van uw klantenservice eenvoudiger en zorg dat het team 24/7 bereikbaar is!

Optimalisatie

Anywhere365 vereenvoudigt het beheer van klantgegevens door gegevens uit verschillende bedrijfsonderdelen samen te brengen.

Administratie

Als u Anywhere365 gebruikt, kan alle informatie die u per e-mail, chat, mobiele telefoon en bijvoorbeeld social media ontvangt op één plaats worden beheerd.

Snelheid

U kunt een klant zeer snel antwoorden. Met dit geïntegreerde systeem bent u sneller dan voorheen op de hoogte van een probleem van een klant.

Contact

Communicatie kan vroeg in het proces plaatsvinden: u heeft direct contact met de klant en kan het probleem beter oplossen.

Nummer 1 op communicatiegebied

Snelle en correcte communicatie is belangrijk om uw klant tevreden te houden. Hij of zij wil iets bereiken en heeft de informatie zo snel mogelijk nodig. Met het Anywhere contactcenter vervult u in een korte tijd de verwachtingen van al uw klanten. Een snelle en gemakkelijke oplossing!

Skype voor business center

Microsoft Skype for Business maakt nieuwe vormen van samenwerking mogelijk. U kunt de juiste persoon op de juiste tijd van de juiste content voorzien, en content op de juiste manier naar een apparaat sturen. En u kunt al uw contacten vanaf één plaats beheren. Workmanagement noemen we dit. Anywhere365 is een geïntegreerde workmanagementoplossing waarmee u alle klantgesprekken via e-mail, chat, mobiele telefoon en andere bronnen probleemloos beheert. Een solide uitbreiding van Skype for Business die uw organisatie veel extra standaardfuncties biedt!

Optimaal workmanagement

Anywhere365 is speciaal ontwikkeld voor gebruikers van Skype for Business en helpt hen om communicatie met klanten en collega’s sterk te verbeteren. De software maakt automatisch gebruik van handige informatie over de aanwezigheid van uw gebruikers, en over bijvoorbeeld hun apparaatfuncties, locatie en kwalificaties. Naast workmanagement beschikt u ook over dialoogmanagement. Daardoor kunnen gesprekken (of werkitems) opgespoord en geanalyseerd worden op basis van uw bedrijfsgegevens, databases of Dynamics CRM. Anywhere365 wordt lokaal gebruikt, dus alle informatie blijft binnen uw bedrijf.

Verhoog de productiviteit

Anywhere365 biedt real time workmanagement. U hoeft dus geen items en taken toe te wijzen aan werkbakken of verzonden e-mails. Ook beschikt u op elk moment over een overzicht van de uitgevoerde taken en de prestaties. U ziet real time of iemand beschikbaar is, wat zijn kwalificaties zijn en of extra tijd nodig is voor het uitvoeren van de taak. En dankzij dialogue intelligence heeft u inzicht in procespatronen die eerder verborgen bleven. Zo kunt u de dienstverleningsprocessen verder optimaliseren. Anywhere365 is dé oplossing om communicatie en conversaties eenvoudiger te maken, en om informatie op de meest productieve en effectieve manier te delen.

Anywhere biedt nieuwe functies

Met Anywhere365 creëert u een toegankelijk contactcentrum voor uw klanten. Via de gebruikersvriendelijke interface wordt het gesprek real time weergegeven, met o.a. de bellergegevens, klantwensen en eerdere communicatie. Ook is er een functie voor het overbrengen van contacten uit andere apps. Dankzij een uitgebreid venster is er soepele communicatie tussen de backoffice en één of meer contactcentra. De communicatie tussen organisaties en klanten en tussen medewerkers onderling verloopt nu veel efficiënter.